|
MS 20092009.05.05. 19:51 -
FutaMan
Murska Sobota 2009. Minden versenyünkre átlag 8-10 szlovén versenyzõ érkezik, és már tavaly is beszélgettünk velük a közös versenyekrõl, de csak idénre realizálódott ez a kis kiruccanás! Elsõ körben az EESLC 2009/1-es állomásának indult a verseny melyre kilátogattunk, de végül az utca adottságai miatt inkább letettünk ennek a gondolatáról, így lett csak simán egy street race szervezett és biztosított körülmények között! Kis csapatunk Május 2-án este 18:00-kor akart megindulni, de Ács András privát autójának hibája miatt a konvoj csak 19 óra környékén tudott nekilódulni. Az utunk közel sem volt zökkenõmentes. Elsõ körben a GPS-em egy csomó mellékútra vitt, ahonnan jobbnak láttuk visszafordulni, ám ekkor valami biztosíték hiba miatt megállt alattam az autó. Felettébb vidám hangulatban, megjegyeztük hogy „Jól kezdõdik” , ezek után az esõ is elért minket, amikor meg Ficsor Mikinek kellett egy kis tehnikai szünet. Ezek után a Aknay Norbit szállító MGYSZ technikai mentõ makacsolta meg magát. A város elõtt pár kilométerrel a vámosok is megállítottak minket. Itt jöttünk rá, hogy nem is olyan messze hazánktól egy teljesen más kultúra és életszínvonal található. Kb éjfélkor érkeztünk meg a rendezvény helyszínére, ahol intravénásan kaptuk a sokkot! Szlovéniában a VERSENYZÕK szállítják, és pakolják le a kordont, hogy ezzel is támogassák a szervezõt. Ez csak az elsõ érdekesség, amivel találkoztunk, mivel a gépátvétel reggel 8-tõl 10:30ig tartott. Aki ez idõ alatt nem érkezett meg, aznap nem versenyezhetett! A nevezési díj 35 EURO volt, a nézõk 5 EURO-t fizettek és 10:30-tól volt kapunyitás! A pálya egy ipari negyedet átszelõ egyenes útszakasz, némi kátyúval, és úthibákkal fûszerezve. A nézõk kordon mögött egy oldalon a járdán tudtak elhelyezkedni. A szervezõ komoly élet és felelõsség biztosításokat kötött, mivel a tavalyi évben sajnos történt baleset. A kvalifikációk 6-8-10 páronként zajlottak, mivel a versenyzõk ugyan azon útvonalon tudtak visszamenni a depóba, ahol versenyeztek. A zene baromi hangos volt, az emberek kedvesen tapsoltak, és fütyültek minden komolyabb autónak, ami versenyzett. A nevezõk között németek, szlovákok, osztrákok, többségben szlovének, és persze mi voltunk. Összesen 67 autó nevezett a 8 kategóriába többjük állandó gyorsulási futam résztvevõ. A magyar közönség persze sok mindenben megtalálta volna azt amire panaszkodhat, de itt mindenki nagyon örült még ennek a versenynek is. Érdekes dolog, hogy a depóban 2db wc volt, és elég hosszú sorok álltak elõtte, de ha egy szervezõ beállt a sorba, a LÁTOGATÓK elõre engedték! A versenyzõk játékos könnyedséggel használták az érintõképernyõs infópultunkat, és nagy örömmel fogadták, hogy a TIMESLIP-ünk angol nyelven kapják. Mivel jómagam egésznap az idõmérés mellett ültem, 0db timeslip veszteséggel, és 0db ismeretlen futammal zártuk a napot. A döntõk könnyedén lementek, majdnem volt egy baleset is. Végsõ soron Ács András A4-ben elsõ helyet ért el, míg A1-ben a két bodri 2mp-el volt gyorsabb a legjobb szlovénnál! Hatalmas szeretet szép kupák, és komoly pénzdíj vette körül a két nemzeti válogatottat és Mikit, aki csak itt velük akart lenni!
Néhány szót az idõmérésünkrõl! Május 1-én Taszáron 15 óráig minden szinte tökéletesen mûködött, majd a rendszer egy teljesen ismeretlen hibát generált, mégpedig azonnali eredményeket, és sebességeket. Egy pár rendezvénnyel a hátunk mögött volt mindenbõl tartalék (generátor, kábel, fotocella, szerver, táp, akku, stb. stb.), de nem ezek között volt a hiba! Mivel nem találtuk meg az okát, és a rendszer 1x tökéletesen 1x pedig hibásan mért, feleslegesen nem akartuk tovább várakoztatni a versenyzõket, így elõrehoztuk a döntõket, amihez volt elég kvalifikációs eredmény. Azt hogy ki gyõzött a fotocella látta, illetve két bírót is kirendeltünk a pálya végére. Érdekes helyzet volt. Ilyen az, amikor valami javíthatatlanul elromlik, és bizony nincs mit csinálni. Ez a helyzet persze másnál is elõfordulhat, de minél egyszerûbb egy technika annál kisebb erre az esély. A verseny után nekiestek a technikusok, és késõ éjszakára megállapították a hibát, mely az idõmérõ új központi egységének érzékenysége miatt volt un. földhurok jött létre, és ezek miatt az impulzusok miatt jöttek a korai és fals eredmények a rendszerbe. Sajnos ebben közrejátszik az, hogy a tél folyamán a rendszert 100%-ig vízállóvá, túlfeszültség, és ütésállóvá tettük a nagyobb megbízhatóság végett. Hát tessék.. íme az eredmény. Május 3-ra egy kis bütykölés árán, a rendszer egésznap úgy muzsikált, ahogy azt elvárják, elvárjuk tõle! Május 16.! Május 16-án Tökölön a rekorderek klubja vár majd mindenkit, az osztrák, szlovén, lengyel, és magyar bajnok csatáival! |
GyorskeresésArchívum2012. február (1)2010. december (1) 2010. november (1) 2010. október (1) 2010. szeptember (2) 2010. augusztus (2) 2010. június (4) 2010. május (3) 2010. április (3) 2010. március (2) 2010. február (1) 2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (2) 2009. szeptember (1) 2009. július (1) 2009. június (1) 2009. május (2) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. február (2) 2009. január (2) 2008. december (8) 2008. november (1) 0. (2)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |